19 Ağustos 2010 Perşembe

Çok Güçlü Bir Dİlek Duası

Bismillahirrahmanirrahim
Allahümme bihuşuil-kalbi indes-sücudi leke ya seyyidi biğayri cühudin ve bike ya Allah ya Celil fela şey'e yüdanike fil-vefai bil-uhudi ve bikürsiyyikel-mükelleli binnuri ila arşikel-mecidi ve bima kane tahte arşike hakkan kable en tahlukas-semavati ve savt'er-ruudi künte iz künte misle ma lem tezel katt ilahen urifte bit-tevhidi fec'alni minel-muhibbine vel-mahbubin'el-mukarrebin'el-aşıkın.Ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah.


Manası:

Allah'ım, kalb huzuru ile secde halimde sana sığınıyorum; inkarsız ve inatsız olarak ey rabbim.
Dileğimi sana arz ediyorum ya Allah, ya Celil, verilen sözlere senin kadar vefa gösteren yoktur.
Nurla süslü kürsiden itibaren büyük, şerefli arşına kadar ne varsa onların hürmetine. Semaları, raad seslerini hak olarak yaratmadan evvel arşın altında bulunanlar hürmetine...
Sen sen olalı, benzeri olmayan tekliğinle bilinen ilahsın. Senden diliyorum: Beni zatın için sevenlerden, sevilenlerden, yakınlık bulanlardan, aşıklardan eyle.
Ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah, ya Allah.


Manası herşeyi açıklıyor zaten. Bu duaya devam ettiğiniz sürece dilekleriniz kabul olur biiznillah.

3 yorum:

  1. 26 sene evvel bu duayı okudum şuanda ezberimde bu zamana kadarda hiç bir yerde rastlamadım ama gerçekten çok etkili bir dilek duası duamın kabul oldugunu bana bilhassa müjdelediler şimdi yayınlayandan allah razı olsun

    YanıtlaSil
  2. 26 sene evvel bu duayı okudum şuanda ezberimde bu zamana kadarda hiç bir yerde rastlamadım ama gerçekten çok etkili bir dilek duası duamın kabul oldugunu bana bilhassa müjdelediler şimdi yayınlayandan allah razı olsun herkes bu özlü duadan istifade etsin

    YanıtlaSil
  3. şükür allaha,böyle paylaşımları yapan kardeşlerimiz var.çok çok güzel bir dua.allahın selamı üzerinize olsun amin.

    YanıtlaSil